Marita

ATT FÖRSVINNA
Ibland försvinner ett inlägg som man precis skrivit. Fråga mig inte hur, men irriterande är det, speciellt om man skrivit mycket och känner sig nöjd.
Det hände mig igår och då hade jag varken tid eller lust att skriva ett nytt.
Ny dag nya möjligheter och grått väder är det.
Sportlovsvecka är det nu och även bokrea som börjar mitt i veckan. Där ska jag väl gå runt och se om jag kan fynda nånting.
Dags nu för en långrunda med Bamse..
 
Znogge

Så irriterande det är när något sådant händer och inte orkar man skriva om. Känns så oinspirerande på något vis...

Hoppas det blir många fina bokfynd!

Rantamor

Känner igen det där, man morrar rätt rejält, men ibland brukar jag hitta igen mitt inlägg sparat.
Ha en finfin dag .

Tjingelingen från Rantamor.

Yvonne

Känner igen mej!
Fina tulpaner du bjuder på!
SVAR:......Precis Man vet inte var dom har haft fötterna.
Dom är ju inte så bra på att tvätta dom.Kram!

Yvonne

Nu ska jag förbereda mej för en träff med John Blund Ska borsta bissingarna m.m Godnatt vännen! Sov så gott! Kram & Pööösssssssssss

Hebbe

Kväller..Ja detta med försvunna inlägg känner jag igen,man kan bli skogstokig när det händer..Nu kopierar jag inläggen innan jag lägger ut dom..det var länge sen som något försvann för mig..Haé Kram.

Hebbe

Ja du,till och med jag blev glatt överraskad när du kom först.GRATTIS..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon! Snarkar jag ???? Hade jag ingen aning om...
Ha en bra dag Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress