Marita

INTE LÄTT MED SKOR
Bland det svåraste att köpa tycker jag så är det skor. Dom ska ju sitta bra, kännas sköna och inte göra ont nånstans. Jag går ju mycket hundpromenader och med rygg och leder som värker så det gäller verkligen att trivas med skorna. Det spelar  ingen roll om dom känns sköna i affären, det är ju sen när man gått ett tag i dom som det märks om dom funkar.
Igår var jag i alla fall tvungen att införskaffa nya skor eftersom dom gamla verkligen hade gjort sitt. Så Stadium fick ett besök av mig där jag efter många provningar äntligen bestämde mig. Killen som plockade fram skor till mig tyckte nog det var skönt när jag till sist gjorde tummen upp..**
Man blir glad av färgen och det är ingen risk att man hinner tröttna på den eftersom dom oftast slits ut under en säsong.
Bamse var lite tveksam först, kan man verkligen gå tillsammans med matte och dom skorna..**..
Det kom ett litet paket med posten igår, och vad kan det ha varit?  
Jo detta....
Jag gissade rätt hos våran goa " farfar" Hebbe
Hebbe

Hej du..Fräsiga dojor..Ja än så länge har dagen varit kanon,växer upp lite onödigt stora moln i sydväst +17 just nu på solsidan..Haé Kram.

Yvonne

Tuffa skor!!
Grattis till vinsten!

SVAR:Det är tekniken som ställer till det :-) Kram!

Yvonne

Nu ska jag natta mej och töserna.
God natt Sov gott
Kram & Pöössss

Znogge

När man promenerar mycket vilket man som hundägare gör är det A och O med bra skor. Husse köpte nya förra veckan och nu ska jag gå på jakt. Gillar färgen på dina och hoppas du ska trivas bra med dem!

Grattis till vinsten!

Yvonne

Godmorgon!
Ingen soffa och ingen TV!!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

mickis

Grattis till vinsten :-)

ja jag kan bara hålla med... De är jätteviktigt & svårt med bra skor.. När man går mycket med skruttig kropp så skorna det viktigaste.. för mig oxå :-)

ha en fin dag!
Kram

Yvonne

Ola brukar ställa upp och tvätta bilen! Kram!

Sussi

Jag har alltid jättesvårt att hitta skor som är sköna. Jag har ganska breda fötter, så det brukar göra ont vid tårna på många skor. Man blir så glad när man hittar något som sitter bra. Fina skor du fått tag i.
Grattis till vinsten :)
Kram

Yvonne

Nu är det dags att trilla ner i bingen!
God natt!
Kram & Pöössss

Pernilla

Sköna skor är viktigt. Jag är "ankfotad" så jag är också noga med att få rätt stöd på rätt ställen. Dina är jätte snygga, dessutom!
/P

Yvonne

Godmorgon!
Tack för dubbla nattningar :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja det var lite småruggigt i morse,lite snålblåst..Nu är graderna uppe på +11 med solens hjälp..Jag ska oxå ut och jaga skor idag,kommer säkert att gå bra..Haé Kram.

Yvonne

Jo vi tjattrade på kan du tro!
Jag sov extra gott föra natten :-)
Vill bara säga God natt !
Kram & pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Tur att du vaknade så att du kunde
gå och lägga dej och sova -
Ha en bra fredag!
Morgonkram!

Yvonne

Fattar inte hur Tomas kan bli kvar i Let`s dance.
Han är nog med som en joker i dansen.
God natt vännen
Kram & pöösssssss♥♥♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress