Marita

DET RYKER
Allt grus och sand som ligger kvar än far omkring när det blåser och man får det i ögonen, och små hundtassar far illa av det grova gruset. Men dom har börjat sopa, fast det dröjer innan dom kommer ut till ytter områdena.
Tänk, lika glad som man blir när dom sandar vid halka, lika glad blir man när allt tas bort igen....
 
Bild från Google...
Idag blev det en långrunda vid härliga Rynningeviken. Inte så mycket sol men skönt ändå. Nu har dom flesta fåglar kommit antar jag, det var livat värre och man känner verkligen att våren är här.....
Den här Svanen tog sällskap med oss en bit där vi gick...
Hebbe

Kväller..Här blev det en fin dag..Jag har varit ute på spaning efter Tranor,såg ett 60 tal.Oj,kände inte igen mig,,du har bytt layout...Haé Kram

Pernilla

Vi har det så kallt. Tre grader och denna fuktiga blåsiga ö, brrr! Inte alls skönt och solen har knappt tittat fram på hela helgen.
/P

Anonym

Dom har inte sopat på vår gatan än!
Nu har Balder åkt hem!
Nattikran & pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Idag ser det ut som om solen vill vara här.
Ha en bra dag vännen!
Morgonkram!

Yvonne

Nu är det dags att borsta tänderna kissa töserna (alla tre) Kasta sig i bingen och dra täcket över huvudet..
Kram & Pöössssssss

Yvonne

Godmorgon!
Öronen Behöver jag inte fixa så mycket på töserna.
Ha en bra dag
Kram!

Hebbe

Mors..Ja nog är det grått,här hänger regnet i luften tätt tätt..Jag har vår nu,har sett alla vårfåglar som jag väntat på..Nu blir det morgonfika med mina bröder..Haé Kram.

Yvonne

Ja det är synd att dom är så dyra.
Det blir ju en hel del hundhår och grus av 2 hundar.
Jag njuter av att ha rent!

Yvonne

God natt vännen! Sov så gott!
Kram & Pööössssss

TantGlad

Ja usch för gruset . Är livrädd för att få någon såndär grusmaskin "nära" bilen. Synd är det ju åxo för djurtassarna. Dom tassarna mår inte bra.

Ha en fin dag "mitt i veckan" nu.

Kramkram

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott i sängen :-)
Ha en bra dag .
Kram!

Znogge

Här har det inte sopats än men det kommer väl. Underbar bild på viken!

Kram

Yvonne

Tack för nattningen!
Sov så gott!
Kram &Pöösss

Anonym

Kväller..Ja du låg i lä,,men du hade väl fått sand i ögonen av gatsopningen,men det kommer mera..Haé Kram.

Hebbe

Hej du,,Den anonyme var jag..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress