Marita

DET LJUSNAR
Igår var det bedrövligt tråkigt väder, ja det har det väl varit till stor del under April med några få undantag. Men igår var en klass 1 varning utfärdad för snöfall  mellan 2 - 7 cm. Om det hade varit vinter så hade det inte varit så mycket att förfasa sig över. Men nu med bara sommardäck på bilarna tyckte väl SMHI att det var läge att gå ut och varna för att ta det lugnt i trafiken. 
Nu blev det inte så mycket här. Visserligen snöade det men det mesta blev som slask och försvann rätt fort.
Men nu går vi snart in i ljuva Maj när allting ska stå i blom, och idag försöker solen komma fram mer och mer, så det ljusnar verkligen...
Ska jag klaga på något så är det väl den kalla vinden. Fy farao vad jag avskyr när det blåser kallt, man fryser ju dubbelt upp. 
Idag har jag varit och tittat på sängar, och eftersom jag är snabb att bestämma mig så är det redan fixat. Nåja, jag har kollat på nätet så jag visste vad jag ville ha, det var bara att provligga och det utföll till full belåtenhet.
 
Leverans i slutet av Maj. 
I morgon är det Valborgsmässoafton, man kan inte fatta det riktigt eftersom det gått så fort. Eller om det beror på att det varit så kylslaget. Vi kommer inte stå och frysa vid nån brasa, skönare att vara hemma och ha det mysigt. 
Men jag önskar er alla en fin helg..♥
Bamse är så hjälpsam med disken....
Yvonne

Jag har ställbara sängar vilket är bra om man ska läsa eller titta på TV..
Jaså Bamse är också fördiskare. Jag har två sådana.
Du for fram i cyberrymden som ett Jehu.Du ser rätt! .Nu får vi se om Tomas har rätt valla ikväll!Kram!

Hebbe

Jo men visst ska jag må bra i värmen,,men det var nästan som en käftsmäll,när jag kom ut från terminnalen + 25 i skuggan och i solen hett som f-n..men när chocken lagt sig så kändes det skönt..Haé Kram.

Gittan

Lika dana sängar som vi har och vi är supernöjda med dom, jag säger varje kväll när jag kryper ner " så skönt" ett bra val du gjort. Bra med fördiskare också. Trevlig helg och stor kram.

Yvonne

Tomas håller sig kvar! i Let`s dance.
Nu ska jag dansa ner i sängen!
God natt!
Sov gott vännen!
Kramen & Pöössen

Yvonne

Godmorgon!
Visst kan man gilla Tomas.
Men det är dansen man ska bedöma.
Ha en bra dag!
Kram!

Pernilla

Gillar du inte kalla vindar, då ska du vara glad att du inte bott på Hotland under April. Hua! Men det kommer varmare vindar snart och få är den kalla "gaisten" glömd.
/P

Znogge

Grattis till nya sängen! Så skönt med ett snabbt och smidigt val. Vi hade väldigt svårt att bestämma oss men till slut blev det ställbara vilket vi inte ångrar för en sekund.

Önskar dig en trevlig Valborg!

Yvonne

Nu tänker jag trilla ner i sängen!
God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Här är det 9,3 + och mulet.
Jag hoppas på sol!
Ha en bra dag!
Kram!

Maria

Hejsan!
Å vad gott med nya sängar det skulle jag också behöva men min får duga ett tag till. Ja inläggen hos mig blir färre å färre men det händer inte så mycket mer än jobb. När jag kommer hem så e det promenad med Seb sedan mat, disk å lite till. Orken är då borta till bloggen, å vad jag skulle vilja gå i pension men ett år till skall jag kanske orka.
Du får ha det så bra/kramkram

moi

Inte behöver du väl starta diskmaskinen när Bamse är klar med sitt jobb? :D
Här har maj börjat på bästa tänkbara sätt!
Sol och inte en droppe regn på hela dagen!
Kram

Yvonne

Här har det varit 22+.
Har varit med sonen och ätit årets första uteglass!
Kram!

Yvonne

Hoppas att du har haft en bra dag!
Nu ska jag lägga mej.
Ska upp kl 05.00 Ska köra en vän till sjukhuset i Kristianstad för operation.
God natt sov gott
Kram & Pööösss

Hebbe

Mors..Ja det minsta jag har så är det tråkigt,,det händer alltid kul saker..Haé Kram.

Camilla

Väääldans snygg säng och vääldans lik våran! :)

Yvonne

Man ska vara rädd om sina fötter och kropp.
Nu trillar jag ner i sängen!
God natt
Sov gott.
Kram & Pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Här är det 10.0 och sol nu kl: 07.45
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Idag var jag med mat till min vän!
Jag ska också natta mej nu!
Kram & Pööössss

Hebbe

Okidoki,sänder då en dubbelkram på er namnsdag.Idag är det strålande sol,men det blåser som f-n,gäller att hålla i kepsen..Haé Kram.

Bosse Lidén

Hjälper Bamse till med fönsterputsning och annat också?
Kram Bosse

Yvonne

Nu ska jag om en stund natta mej!
Kram & Pööössss

Hebbe

Morsning..Jag är inte mycket för piller,,så jag tar vitaminerna hellre i flytande form,blir lite godare då..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon ! Nu kl 0815 är det 10.5 och solen är här.
Jag hade precis fått benen i sängen när du kom och stoppade täcket om mej!
Ha en riktig bra dag!
Kram!

Yvonne

Vilken härlig solskensdag vi har haft!
God natt vännen
Kram & pööösssss

Hebbe

Mors,just nu är det halvmulet och ingen vind,,men prognosen för idag säger blåst 7-9 m/sek..Jag har planer för dagarna oavsett vad det blir för väder..Ja maten igår hamnar högt på min matlista..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Vi har haft sommarväder nu ända sen i måndags.
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Det är inte klokt Tomas är kvar i tävlingen.
God natt sov så gott!
kram & pöösss

Yvonne

Idag har det varit varmt igen! Blommor och alla växter slår ut i expressfart!
Nu ska jag tippa ner i bingen. Godnatt vännen!
Kram & pöösssss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en fin solig dag!
Morgonkram!

Yvonne

Hoppas att allt är bra med dej!
Kom ihåg att dricka vatten nu när det är så varmt!
Godnatt vännen!
Kram & Pööösss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Ha en solig skön dag!
Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress