Marita

ÄR DET OVANLIGT?
Efter en tämligen mild vinter med lite snö och inte nån extrem kyla så har vi nu fått smaka på det. Ja med kyla och hagel,snö, regn om vartannat. Nu vill man ju inte ha det, herregud vad jag fryser på promenaderna trots vinterjacka på. Kanske lite psykiskt också,eftersom nu vill man ha värme sååå mycket.
Nog gnällt om det, för antagligen så kommer det. Vi går ju snart in i Maj, ljuvliga månad....
Men som sagt igår kväll var det inte roligt....
 
Lite vitt kvar på gräsmattan i morse och isvindar som blåste, 
Men det värmde med ett besök av minsta lilla barnbarnet...
Han gillar att sitta i Bamses hundsäng..**
Gullvivan, Närkes landskaps blomma, är så fin där den blommar i gräsmattan
Fin är nyklippta Bamse också...♥
 
Pernilla

Gullvivan har precis stuckit upp ur marken här, trots kylan.
Nästa helg är det hundutställning här i stan. Ska fixa iordning några Cockrar och Springrarntills dess. Ja, några andra raser också, men det är ju oväsentligt i sannanhanget. Håll tummarna för lite sol och varmare vindar tills dess, annars fryser jag förmodligen ihjäl.
/P

Yvonne

Vi hade också regn och snö idag!..
SVAR:.Jag låg och vred mej länge innan jag somnade!
Nä ... jag skojar bara med dej..
Med citron så gick putsningen lätt.
Nu vännen tippar jag rakt ner i bingen.
God natt!
sov så gott!

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott i din renbäddade säng.
Ha en bra dag !
Morgonkram!

PaulaHelenas💕

Godmorgon! Här har det snöat, men allt smälter direkt
Ha en bra början av veckan

Kram <3

Hebbe

Här har det varit hitoditväder på Fm,just nu kikar solen fram,om än försiktigt bland molnen +10 just nu..Jag har nu börjat ladda för Cypern.Ska bli skönt..Haé Kram.

Yvonne

Ja nu blir det snart att få snusa in babydoft!
jag har 2 innan.
Kram!

Yvonne

Hoppas att du har haft en bra dag!
God natt vännen.
Sov så gott!
Kram Och Pööössss

Yvonne

Morn på dej!
Jag har sovit gott i natt.
Hoppas att du också har gjort det.
Ha en bra dag!
Kram!

znogge

Våren känns onekligen kall just nu. Visst brukar det vara kyligt kring Valborg men inte så här. Så mysigt med besök av yngsta barnbarnet!

Kram och ha en bra dag <3

Bosse Lidén

Jag förstår att barnbarn lyser och värmer upp sådana här väderbakslag.
Du har ditt vattentorn och jag har mina två. :) Vi fick hagel igår. Idag är det bara ösregn. Då gäller det att glömma bort det trista. Jag har alltid mina knep.
Kram Bosse

Yvonne

Alla älskar att slicka vispar :-)
Godnatt vännen!
Sov gott
Kram & Pööösss♥♥

Hebbe

Mors..Ja nu är det nära,,2 förhoppningsvis soliga veckor..Gråtrist här idag..Haé Kram.

Hebbe

Jaha,har du sol du,,här flyger det lite flingor i luften,usch o fy..Haé Kram.

Yvonne

Ögat kan man lura ibland!
Jag har haft en bra dag.
Natti på dej!
Pööösssen & Kram1

Hebbe

Kväller,,Ja inte så ofta man önskar att prognosen av väder ska vara fel,,men gäller det regn o rusk,,då jäklar kan dom få ha hur mycket fel som helst..Ha´e Kram.

Hebbe

Morsning,,idag är det rusk igen,regnar en och annan vit flinga ser jag oxå,skit..Men i morgon byter jag detta väder mot sol o värme..03:21 går tåget i morgon bitti..Haé Kram.

Yvonne

Ja det är bra att kläderna kommer till användning!
Kram!

Yvonne

Här har det regnat nästan hela dagen!
God natt vännen!
Sov så gott!
Pöössen & kramen!

Yvonne

Du höll på att köra på mej i cyberrymden :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress