Marita

ALLA DESSA SLADDAR
Jag tillhör dom som får röda utslag så fort något ska installeras i hemmet som har mer än en sladd. Ja och så finns det tack och lov dom som inte får utslag utan gladeligen ger sig i kast med installationer av alla det slag....
Jag är lika förundrad varje gång och sitter där bredvid och försöker upprätt hålla skenet av att jag förstår och engagerar mig..** För jag vill ju att grejen ska funka. Jag vill bara slippa vägen dit...**
Sen återstår alla dessa sladdar. Visst, många kan man lägga in i kabelrännor. Men ibland blir det ändå "rular" som ska viras upp och inte hänga en irriterande klase....
Men måla älskar jag, och det håller jag på med nu. Ska snart ge mig i kast med bröstpanelen...
Vädret är ju som det brukar i April. Både varmt och kallt blandat med skurar,solsken och lite diverse. Idag strålar solen, men då är vindarna från norr så kalla istället. 
Grönt blir det i alla fall..
Och Magnolians blommor börjar öppna sig mer och mer. Det dröjer inte länge förrän dom slår ut för fullt trots vädret.
 
Yvonne

Kabelrännor har jag .
Nu har vi våren här!
Ja nu har jag många TV kanaler att somna till.
Kram!

Gittan

Jag är också lite allergisk mot sladdar och saker som inte funkar. Man vill att det bara ska funka på en gång. Bra med barn som fixar men det värsta är ju att man aldrig lär sig då för det är ju så lätt att bara lämna det till dom. Kram och natti natti.

Yvonne

Jag ska också natta mej.
Det blir i en ren säng och rena lakan!
Kram & pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Det känns i ryggen idag att jag "bollade" med madrasser igår.
Ha en bra dag!
kram vännen! ♥♥♥

Hebbe

Jo men visst har jag sladdar som hänger o ligger lite hur som helst,,men så länge allt funkar så är jag glad..
Jag gillar isterband,en kompis har en bror som är charkuterist,han säger att isterband är den enda korv med kvalitet på råvarorna..Haé kul med penseln..Kram.

Znogge

Jag vill också slippa vägen dit så den låter jag alltid Husse ta hand om. Enklast och smidigast så för jag är inte intresserad av förarbetet ;-) Här ligger sladdarna prydligt och det gillar jag!

Kram <3

Pernilla

Jag retar mig väldigt på en svart sladd mot vår vita vägg. Den hänger från TV: n som sitter fast en bit upp på väggen. Hur gömmer man den?
/P

Yvonne

Vi möttes i cyberrymden :-)
Natti på dej vännen
Kram & Pööösss

Yvonne

Ja...Ikväll blir det "dans i soffan".
Nu har jag varit och handlat och slitet på tunga kassar.
Solen skiner 20 +
Kram!

Hebbe

Ja man kan inte klara allt,ibland går man bet,,det är då man plockar fram gamla meriter..Men det kommer mera..Haé Kram.

Yvonne

nä vet du vad nu blev jag besviken på Let`s Dance. Tomas får fortsätta att dansa.
Jag drar täcket över huvudet och lägger mej. God natt!
Kram & pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott i din säng!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Då har ni lördagsmys :-)
Kram!

Yvonne

Nu ska jag natta mej !
God natt vännen.Sov så gott
Kram, & Pööösss

Camilla

Ja det är verkligen Aprilväder nu! Från snö, hagel och regn till strålande solsken!

Bosse Lidén

Jag såg också magnolia som var på gång igår. Samma här trots att jag är man. Mycket hellre målarbete än sladdlekande.
Söndagskram Bosse

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress