Marita

INTE MYCKET AKTIVITET HÄR
Nej på bloggen är det tämligen lugnt, inte så konstigt kanske. Mycket annat som händer i det "verkliga " livet.
Igår hade jag mysigt besök av dottern och August. Idag har det varit julmarknad och fika främmande plus lite annat pysslande
Dags nu att slå sig ner i soffan och kolla på Så mycket bättre....
Yvonne

Vaknade på soffan. Ska borsta tänderna kissa hundarna och fortsätta sova i sängen Kram o Pöössss

Sussi

Jag jobbade till 22 ikväll så jag missade så mycket bättre. Jag brukar inte följa mycket på tv längre men det programmet vill jag gärna se. Funderar på att ta mig iväg till en julmarknad nästa helg..

Kram

Yvonne

God förmiddag! Oj vad det regnar här idag! ha en bra dag! Kram!

moi

Jag kämpar för att komma ur soffan....
Kram

Yvonne

Jag har haft en bra dag! Sönerna m en del av sina familjer har varit här. Kram!

TantGlad

Låter som en fin dag.
Så mycket bättre missar man inte.

Ha en fortsatt trevlig första Advent fina du.

Kramkram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress