Marita

HUNGRIG =ÄTA GODIS?
Inte ok, det vet jag, men när vi kom hem förut och jag kände att det sög ordentligt i magen efter nånting att äta och inget fanns som var färdigt. Då tog jag till den dumma nödlösningen och mumsade i mig några Riesen kolor, mitt favorit godis..**  Men nu är jag mätt o belåten på mat, bara Bamse som ska få sin mat sen är alla nöjda.
 
 
Idag är det första advent, men riktig advents stämning känner man inte tack vare vädret. Regn, sol och blåst om vartannat. Fast nu på kvällen med tända ljus är mysnivån nådd med råge.
Hoppas ni har haft en fin första advent..**
 
Yvonne

Du och jag vi "faller" för Riesen :-).. Ikväll kan man falla för stormen här! Tur att jag slipper gå ut!! God natt ! Kram & pöösssss

Pernilla

Det är verkligen svårt att förstå att det bara är fyra veckor kvar till jul.
/P

Annika

Advents stämningen infann sig med mörkret. Men i går var det ju mörkt hela dan, så redan på morgonen kände jag det där lugnet som infinner sig då man kurar ihop och njuter av allt det fina man har omkring sig.
Ha en fin Måndag. Kramen

Hebbe

Men du..Stilla hunger med godis,kan väl inte vara någon höjdare,,du skulla tagit en morot i stället..(skämtar).
Lite halt här i morse,men nu lovar dom sol,men inga fler grader lär det bli..Haé Kram

Yvonne

Godmorgon vännen! Ha en bra dag! Morgonkram!

Hebbe

Ja tror jag det..När jag får riktigt godissug,då blir det "Vingum" då tuggar jag i mig en påse på nolltid,,som tur är sker det kanske ett par ggr om året..Haé Kram.

Yvonne

Nu har jag varit på massage och ska om en stund på vattengympa.. Kram!

moi

Vädermässigt var det väl ingen bra advent, tack vare Gorm. Men i övrigt var den bra.
Det händer aldrig att jag tar "ett par" kolor för att stilla hungern. Har nämligen inga sådana hemma - de äts upp så fort de kommer över tröskeln :(
Kram

Decdia

Ibland när jag är mellan två arbetspass så kan jag bli galet sötsugen, annars är jag typ aldrig det. Gissar att kroppen "behöver" lite snabb energi.

Hebbe

Kväller..Jag gillar blodpudding,gärna lite överstekt,riven morot och lingon passar bra till tycker jag..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress