Marita

SISTA DAGEN
Undrar hur många det är som lämnar in sin deklaration i sista minuten? Fast en del har det ju som en sport att skicka in så sent som möjligt. Själv brukar jag vara ute i god tid, det måste ju ändå göras och det känns skönt att slippa tänka på det sen. 
Bild från Google...
På eftermiddagen öppnade sig himlen och regnet har stått som spön i backen sen dess. Inte kul tycker varken jag eller hundarna. Men det är ju bra för den nygödslade gräsmattan....
 
Bild från Google..
Den kommer växa som bara den sen och LG kommer att pusta och stöna över att den måste klippas så ofta,haha....
Inomhus pyssel har det blivit på eftermiddagen. Kloklippning och öronpetning, Bamse han tycker det är skönt att peta öronen, han somnar nästan..**
Godisburken ska vara med, lite belöning att se fram emot är helt ok..**
Vad ska det bli för mat ikväll då tänker jag? Jo, jag gjorde ju kalops igår, och det blev rätt mycket, så där finns det kvar. Jag kan göra klyftpotatis till för att piffa till det lite..**
 
Bild från Google..
Men först ska hundarna ut på en kvällsrunda, och den får husse ta med dom medan jag fixar maten....
 
Moi

Flitiga Lisa! Jag tror nästan att du myser lika mycket som Bamse när det är pysseldags!?
Min deklaration skickade jag nästan direkt när den kom, annars glömmer jag bara...
Minns när man lämnade dem på Skattehuset och hur lokalbladet rapporterade om vem som blev årets sista deklarant.
Galet!
Kram

Nett

Själv lämnade jag in den tidigt även om det var lite extra att deklarera i år med lägenhetsförsäljningen. Skönt att ha det gjort. Kram

Yvonne

Jag deklarerade på nätet......Idag har det varit kallt och regn! Igår gjorde jag vid Bellas och Balders tänder och klor .Ulla sprang och gömde sig . Hon blev väldigt konfunderad när jag nonchalerade henne. Hon har tittat på mej hela dagen,men hon kommer också att få klorna klippta och tänderna gjorda.Kram!

Yvonne

Nu har jag sett Svenska fall för FBI. Ska kissa töserna och mej själv Sen blir det bingen God natt Sov så gott vännen. Kramen och Pössen!

Gittan

Eftersom jag har företaget så lämnar jag mina papper till min bokföringskille som fixar bokslut och deklarationer, annars sköter jag det själv via e bokföring som funkar bra. Så mysigt med en kloklipp/öronpetnig dag, det måste ju också göras.
Kram på dig.

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Jag gör som du, är ute i god tid.

Yvonne

Godmorgon vännen! Solen tittar fram då och då . Hoppas att den stannar en stund och värmer upp för det är kyligt ute! Morgonkram!

Paula´s Blogg

Här har det inte regnat :) Vi har haft solsken o ganska varmt idag +18 grader!
Har varit på vattengympa samt o handla lite...promenad med Blondi efter att jag kommit hem....nu är jag trött, men funderar på ett lite inlägg senare..
Ha en fin kväll!
Kram

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Jag skickade in min redan samma dag jag fick den :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress