Marita

VI TURAS OM ATT "SVIRA"
Igår kväll var jag iväg och träffade gamla jobbarkompisar, och ikväll ska LG träffa sitt gäng och bada badtunna, dricka o äta gott. Det är härligt och man blir på gott humör...
 
Den bilden har jag lånat från Google, och nog skulle man inte säga nej till att bada i den badtunnan, magiskt vackert. 
Vädret blir man inte på så gott humör av, men vi slapp snön i alla fall.  Smutsiga hundar blev det på morgonrundan så i alla fall Bamse fick jag pyttsa ner i badkaret och duscha av det värsta. Peppe är lättare att torka av.
Fredag är det och jag blir alltså "gräsänka" ikväll. Men det gör inget, jag ska njuta av en hemlagad hamburgare och en god öl. Så blir det Let`s dance förstås.....
Bild lånad från Google..
Jisses vad högt vi är.........*
 
Moi

Visst ser det härligt ut med den där badtunnan men att vara gräsänka en kväll är kanske inte helt fel det heller? :)
Kram

Nett

Jag hade inte tackat nej till den tunnan heller :) Ser underbart ut! Kram

Aurora

Oh tänk vad gott. Ett varmt bad under stjärnorna. Det vore ngt. Kram

Yvonne

Om man tappar dom på golvet så skriker man till alla STÅ STILL !! lyser med något så ser man att det blänker! .. Nu får vi hålla tummarna för Ingmar ..Kram!

Yvonne

Han är kvar vår favorit! Nu ska jag ha träff med John Blund! Natti vännen! Kram och Pöööössss

Yvonne

Hoppas att LG smög sig in i sängen så att han inte väckte dej! Ha en bra lördag! Kram!

Decdia

Batman och jag satt i en badtunna medan det snöade en gång. Hur mysigt som helst, ja förutom att det var lite kyligt att ta sig i och ur det. ;)

Ama de casa

Låter inte fel nåt av det! Snart ska jag kolla på Let's Dance här också, även om jag råkade få veta i förväg vem som åkte ut denna gång... :-)

Paula´s Blogg

Godmorgon lördag!
Här kommer det snöslask så det står härliga till idag! Håller på med maten, det ska bli maletköttsoppa idag :) Gott!
Blev ingen Let´s Dance för oss igårkv, vi var såå trötta både M o jag!
Idag blir det nog en soft lördag. Men kanske till stan med dottern J, vi ska se nu!
Ha en bra lördag!

Kram

Kenneth

härliga bilder o du har fått så fint här i bloggen

Yvonne

Solen kommer och går här! Kram!

Hebbe

Hej du..Här har det varit en fin dag,lite växlande molnighet men mestadels sol..Premiäråt ute på balkongen nu på em "Sushi" smakade bra..Haé Kram.

Nett

Ja nog kommer jag att fynda där i butiken, nu blev det inget då jag redan har nya gardiner överallt i hemmet :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress