Marita

TELEFON-NOSTALGI
Visst kände man sig cool när man skaffat en sån här för ett antal år sen.
Bild lånad från Google...
Vill man bli nostalgisk så kan man klä ut sin Iphone 5 till en Nokia 3310. Fördelen är att ingen kommer att vilja tafsa på den. Kostar ungefär en hundring plus frakt från truffleshuffle.co.uk
Eller använda sig av den "äkta" telefonluren när man pratar i mobilen 
Bilder från Google..
Det finns mycket roliga retroprylar som man kan använda sig av, och nostalgin flödar...**
 
Flödat har regnet gjort idag stundtals, riktigt trist väder och vårkänslorna har dragit sig tillbaka tillfälligtvis i alla fall.
Just nu är det väldigt förmånliga priser på lösgodis till Påsk och det lockar såklart mig som älskar godis. På Ica Maxi kan man just nu köpa lösgodis för 19 kr/kg, om man handlar för 200kr och det gör man lätt.
Så vem kommer hemkånkande på godis tror ni?..**
 
Ses....♥
Yvonne

Kul grejor till mobilen!Jag tror att det är du som kånkar hem godiset!!Nu ska jag kånka mej ner i sängen. Har en dejt med John Blund! Sov gott!! Kram och Pöösssssssss

mickis

Här blev det oxå lite godis... :-)
Men mest nöjd var jag nog med mitt inköp av potatis. 5 kg för 5:- om man handlar för 3 00 kr


Ha en fin kväll!
kram ❤

Hebbe

Tack,jag gillar också den bilden,den är tagen av sonhustrun för några år sedan..Rn sådan Nokia har jag liggande..Haé Kram.

Kenneth

ja godis är gott o coola retroprylar

Paula´s Blogg

Godmorgon! Kul grejor till mobilen :)
Idag har vi vintrigt hos oss! Var är våren?
Vattenjumppa idag o så ska jag handla mat.
HA en bra tisdag!

Kram

Ama de casa

Jösses... Kan du skicka lite smågodis hitåt, tror du? Inget är som svenskt smågodis... :-)

Yvonne

Go förmiddag! jag tror att en eller fler godisar slinker ner i din mage ! Kramen!

Hebbe

Hej du,nu är jag i Uppsala,blir till slutet av veckan..Ja Ester som kattnamn passar bra,,min systerdotter har en katt som heter Ester..Haé Kram.

Yvonne

Nu har jag inte dessa sängkamrater mer .Kram!

Decdia

Åh vad jag gillade att spela Snake på den där telefonen!

Moi

Syster min har en sån där gammal lur kopplad till sin mobil.
En stor rosa manick. Liiiite skäms jag när vi är ute tillsammans :)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress