Marita

DOP I DEN VACKRA SOMMAREN
Ja nu är lille August döpt också, och allt gick så bra. Ingen ledsen August och inget kräks på prästen..**..
Sommaren har kommit med värme, kan det bli bättre?...
Amanda börjar kunna det här med att hälla i dopvatten,
Ida torkar bort dopvattnet från lillkusinens huvud. Det är roligt att få vara delaktig..
Sen det obligatoriska hissandet,
Fika sen ute i solen med mycket gott att stoppa i munnen..

Nu är det kväll och grillen ska sättas igång. Vi tar det lite enkelt LG och jag, med grillade hamburgare och immande kall öl. Bamse är trött efter en långpromenad, han ligger och tar igen sig vid mina fötter....
Men hej matte, jag vill också ha mat..**..
 
Gittan

Så mysigt med dop och så söta barn, kul att få vara med och hjälpa till. Jag kommer ihåg, jag var nog i hennes ålder när jag fick en kusin. Dom bodde i Jönköping och vi kunde inte träffas så ofta, men när vi var där en gång så hade dom fått en liten, oj vad jag tyckte det var kul och hjälpa till. Kram på dig.

Yvonne

Så stor familj du har nu! Och goa barnbarn! .Nu blir det bingen! Kram och PÖÖÖSSS

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Och ni hade tur med vädret också ..hehe

☺ Ha en bra dag ☺

Kenneth

inget dåligt fikabord där :)

Yvonne

Nu får du vila upp dej vännen! Ha en bra skön dag! kram!

Fenixmona

Så fint dop! Visst är det bra att få vara delaktig, då känner barnen verkligen ansvar o delaktighet.
Härligt fina bilder! Kramiz

Hebbe

Vi hade i alla fall tur med vädret,,både du o jag..Min far hade August som andra namn..
Ja kul att träffas,dom bodde grannar med sonen tidigare,men flyttade sedan in till stan,så nu träffas vi inte så ofta,men kul när det blir av..Haé Kram.

Yvonne

Hemska tanke om alla vore lika mej!Då hade ingen sett på TV efter 22.00.. Kram och pööss

Yvonne

Godmorgon! Här är det regntunga skyar . Ha en bra dag Morgonkram!

Hebbe

Oki,då ställer jag mig i Grattis kön och ropar Grattis Peter..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress