Marita

BAMSE FÅR DELA MED SIG AV SITT HUNDGODIS
I går kväll fick jag se en rolig syn. Jag var tvungen att hämta kameran och fota "våran" igelkott. Ja vi har en som traskar runt här specielt på kvällen när det börjar skymma lite grann, då kommer han fram. Jag brukar slänga ut hundgodis till hundarna, ja nu är det ju bara Bamse som letar efter dom på gräsmattan, och en del missar han säkert, och dom mumsar igelkotten i sig kan jag tro.
Men som sagt, i går kväll fick Bamse konkurrens om godiset i aktiverings sakerna....
Det syns inte på bilden, men han puttar verkligen på sakerna för att godiset ska trilla ur. En smart liten kotte..**
Men matte, då måste du lägga ut mer godis så det räcker ... det är lugnt Bamse, det räcker till er båda, och jag tror inte att kotten äter lika mycket som dig i alla fall...**
Yvonne

Smart kotte!!! Av barn har många funderingar!och roliga kommentarer.Du får säkert höra mycket från dina barnbarn! . kram!

Moi

Du får höja ribban så igelkotten får en riktig utmaning!
Och Bamse får glänsa med sin intelligens!
Kram

Yvonne

Vi har också en kotte här Men han är på andra sidan staketet alltså inne hos grannen. Ulla brukar hitta den och stå och skälla på den! ...........Nu ska jag inte kämpa ikväll utan jag tippar ner mej i sängen nu! Sov så gott vännen.. Kram o PÖÖSSSSSS

Hebbe

Kväller,Kul med den smarta "Kotten"..
Bilden i min Header är tagen straxt norr om en by som heter Risbäck,ca 4 mil nordväst om min by V Ormsjö,jag gillar den också..Haé Kram.

Nett

Vilken söt kotte, önskar att jag kunde ha nån här i vår trädgård, men det kanske kommer nån gång. :) Kram

Yvonne

Godmorgon! Vi tippade nog ner i sängen samtidigt! Ha en bra dag Morgonkram!

Kenneth

cool igelkott, o omgjort här igen ser jag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress