Marita

VARDAGSLYCKA NÄR LJUSET BÖRJAR KOMMA TILLBAKA
Plötsligt händer det när man är ute och går. Det är bistert och snön knarrar under fötterna. Väl påpälsad är man,
och då inser man plötsligt att det har ju ändå blivit lite ljusare.
Efter ett par hundra meter så släcks gatubelysningen, men trots det så blir det inte mörkare.
Vi knatar framåt jag och hundarna och plötsligt ljuder ett härligt fågelkvitter. Så där så att man måste stanna upp och bara lyssna och njuta.En pigg liten fågel som sjunger för att välkomna ljuset tillbaka.
En stund av vanlig vardagslycka**
 
Efter våran morgonrunda nu så ska jag åka och hämta dottern. Hon bara längtar nu att bebisen ska komma. En dryg vecka kvar till utsatt datum så det kan ju bli när som helst. Jag hoppar högt vid varje sms eller telefonsignal...jag har sagt att dom måste meddela mig när det är dags att åka iväg så jag får trampa runt här och vara nervös..**
Men vi hinner ännu en träff med prat,mat och gofika,
 
 
Ama de casa

Spännande att den lille ska komma så snart! Intet är som väntans tider... :-)

Och visst märker man att det blir ljusare och ljusare! Även här :-)

Yvonne

Så spännande att bli mormor!Nästan på värre än att få egna barn!!! Jag hörde en massa fågelkvitter igår!!Ingen sol här idag! Tack för att du stoppade om mej!Kramen!

Maria

Här är också ett fint väder idag, solen skiner och fåglarna kvittrar, då får man gå lite saktare och njuta. Sakta får man gå i alla fall för halt som in i den på sina ställen. Håller tummarna för din dotter att allt kommer gå bra, kan tänka mig att ni väntar på den lille.
Ha en skön dag/kramen

Kenneth

håller tummarna för att altl ska gå bra. o visst har det blivit lite ljusare :)

Moi

"Intet är som väntans tider", stämmer väl aldrig så perfekt som sista veckorna i graviditeten. Hoppas hon slipper vänta allt för länge!

Det bästa (?) med att sluta sin arbetsdag vid 16 är att man ganska snabbt upptäcker att det blivit ljusare. Numera är det ljust då och en lite stund till:
Kram

fia

Det blir ju ljusare tider på alla sätt för er <3 Så underbart och spännande. Inget är som att vänta på ett barn - pirrigt, spännande, oroligt och så häftigt!
Vi här vill också bli underrättade :D :D och längtar efter bebisfoto
kram
Fia

Susanne P

Så spännande att gå och vänta på ett meddelande när det är dags!

Kram

Yvonne

Snart ska jag störtdyka ner i sängen.Sov så gott!. Kram och Pöösss

Yvonne

Godmorgon! Jag somnade nog 15 min innan dej! Ha en bra dag!Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress