Marita

FREDAGS MYS MED BARNBARN
Amanda och Ida kom idag på eftermiddagen och vi har haft en toppenfin fredag med mys och allt som hör till. 
Efter bad och pizza somnade dom till Lets Dance. 
Snart blir det god natt för mig också. Eftersom Amanda är väldigt morgon pigg gäller det att hinna få lite sömn. 
 
 
Anonym

Jag såg också Let`s Dance! ....Har varit hos vänner .. Natti min vän. Kram och Pöösssssssssssss

Anonym

Vilken härlig bild på kämpen Bamse!
Och så mysigt med en tvättäkta tjejkväll!
Kram

Moi

Jag är anonym nr 2 ......

Yvonne

Jag laddade min energi i soffan! Nu ska jag ladda om och sova i sängen. natti Kram och Pöösssssssssssss

Fenixmona

Godmorgon i stugan denna söndag! :) <3
Härligt med morgonpigga ungar, fast tyvärr brukar det förändras när de kommer upp i skolåldern, då vill de hellre sova. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress