Marita

SUGEN PÅ NÅGOT SALT OCH FRASIGT
Idag har jag haft ett väldigt begär efter salta saker. Ja inte salt lakrits för det gillar jag inte. Men jag har mumsat smörgåsrån med smör och ost, fast det kan man ju inte hålla på med. Så jag blev tvungen ikväll att baka en plåt med fröknäcke. Där får jag både det goda frasiga och det salta eftersom man strör flingsalt ovanpå innan gräddningen. Nyttigare än smörgåsrån eller chips.  Med gott samvete kan jag mumsa.....
 
Yvonne

Jag har också såna fröknäcke. Fick dom av Olas chef!
Nu blir det sängen.. Kram och pööössss

Yvonne

Mina och tösernas bissigar är också borstade! natti!

Yvonne

ska vara bissingar :-)

Bosse Lidén

Mums! Det ser smaskigt ut. Jag vill önska dig ett Gott Nytt År. Kram Bosse

Yvonne

Bamse klarar det säkert! Ha ett gott slut och en bra början på ett nytt är! Kram!

Pernilla

Åh, det är ju så himla gott. Svidande åtgång blir det oftast också så det gäller att göra mycket.
/P

moi

Jag gjorde en rejäl laddning sådana. En del åt jag upp själv en del tog jag med mig på mina träffar.
Nu får det dröja lite innan jag gör nya - för det går ju inte att låta bli att äta upp dem :D
KRAM♥

Kenneth

När du säger nyttigare hur menar du då. Letar efter nått o knapra på när man blir sugen men får ju inte innehålla så mycket kalorier :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress