Marita

ETT GLAS VIN GÖR OSS SNYGGARE
När jag läste det i en tidning blev jag lite full i skratt. Tänk vad dom kommer fram till med sina undersökningar.
Måttligt med alkohol ett glas vin tex. kan göra oss mer attraktiva. Forskarna tror att en lagom mängd med alkohol gör att vi känner oss glada,avkopplade och får rosiga kinder - vilket anses som attraktivt. Men mer alkohol än så då blir det motsatt effekt. Ja det tror fasen det,hehe.....
Jag ska ta ett glas vin till Biff stroganoffen snart och fråga LG om jag har förändrat mitt utseende något. Förmodligen ser han ingen skillnad och kommer se ut som ett stort frågetecken..**..?..
 
 
Yvonne

Ja vad de kan hitta på.. Måste få veta vad LG sa !!!.....................Hönan var med hela tiden hon kacklade in på scenen då och då ,
så att de andra fick jaga henne Det var i slutscenen som en fick tag på henne nackade och drog ut henne.. Kram!

Hebbe

Kväller..Såg att Ingemar vann Lets Dance,,men inte vann han på sin dans,utan på sin oerhörda popularitet,inget fel i det,,säger grattis Ingemar..
Oj ser vilket vin du hade,,om det tycker jag inte så mycket,ett som jag tycker smakar bättre är..Palazzo Mio Rosso Italien Box (3000 ml) 164,00...Men det är ju vad min gom säger,,vad nu det kan betyda..
Det har varit en fin dag idag,träffat några av mina vänner..Käkat mot kvällningen på Favostället,Kanon..Haé KKram.

Herr Nilssons Fru

Haha jo men nog är de väl så, visst blir vi väl lite vackrare med en liten innanför västen :) vin de dricker ju inte jag, men de finns ju annat gladvatten :)
Kramiz

Rantamor

Il Barone..är det ett gott lådvin ??
Jag är ju lite skeptisk till just röda viner i box,
dom vita tycker jag är helt okey.
Äh jag är nog bara konstig.

Tjingelingen från Rantamor.

Yvonne

har sovit en stund i soffan nu! Ska palla mej in i sängen.. God natt!! Kram och pöössssssssss

Yvonne

Godmorgon! Jag tror att LG älskar dej hur du än är!! Ha en bra söndag! Kramen!

camilla

Hahaha kanske ser han ingen förändring men det spelar ju ingen roll egentligen...
Du fick i dig ett glas vi i alla fall ;)
Kram!

Kenneth

haha stackars honom inte snäll o utsätta honom för sådana elakheter :D

Hebbe

Ja det må du tro,jag mår som en prins,,det blir inte så mycket vindrickande här nere,deras öl Keo smakar alldeles för bra för att bytas ut mot vin..Idag är det en lite kyligare vind men graderna just nu är +22..Haé Kram.

Gittan

Ha ha, ja det kanske är så, vem vet. Om inte annat så kanske man känner sig snyggare i all fall. Jag dricker inte vin med gärna cider eller öl, man kanske blir snygg av det också....får väl prova.
Kram på dig.

mickis

Hahaha jag trodde det var att om LG tog ett par glas så blev du ännu ner attraktiv än innan, i hans ögon :-D

Jag som druckit 2 cider denna helgen tror du jag blev snyggare eller fulare eller kanske sötare men det var en sur cider så jag kanske blev surare :-P
haha
Biffstroganoff mums
Det var längesedan jag åt det!
Kram ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress