Marita

VART TOG DET VÄGEN?
Ja året som gått. Det började ju alldeles nyss känns det som.
När nu ett nytt år närmar sig gör jag som jag brukar, och ägnar en stund åt att sortera minnen.
Roliga minnen, smärtsamma och sådana som jag förhoppningsvis kan lära mig något av,
Kollar över mina ev, nyåsrslöften.
Sociala medier,javisst. Men det går att minska ner. Lyssna mer. Slå tillbaka med ord om du ser någon spotta på den som redan ligger.
Unna mig en kravlös vila åtminstonde en dag i veckan, livet är ingen tävling som belönas med medalj efter prestation när man dör.
Tala om ofta,hur mycket mina nära och kära betyder för mig.
 
Gör ett nytt försök att få mannen och skänka bort kläder som bara hänger i garderoben utan att någonsin användas, ja sen förra nyåret, och fler nyår innan dess....Någon annan kanske faktiskt kan och vill använda dom.
 
Utgå alltid från att människor vill dig väl, tills dom bevisat motsatsen. Det blir mycket roligare att leva då.....
 
                            
                                                                                                     
                                                                                   
Aurora

Som sagt. Mina ledord är:
Lev Livet Live.

Kram

Aurora

Som sagt. Mina ledord är:
Lev Livet Live.

Kram

Disa

Hejsan och go afton. Smyger in här och kikar runt lite igen efter lååååång tid borta, då jag inte ens visste att du flyttat bloggen :)
Önskar ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR !
Kram /Disa

Yvonne

Önskar dej ett gott 2015 med dina nära och köra ... Kram och pööössssssssssss

Äppelblom

Gott Nytt År Mita!
Kram och må så gott!

Yvonne

Godmorgon! Ha ett bra slut och en bra början på ett nytt år! Kramen!

Mickis

Nu kom jag in här ;-)
Gott nytt år till dig!
Kram ❤️

Ama de casa

Låter som braiga löften :-)

Kram och Gott Nytt År!

Moi

Löftena låter bra och inte helt omöjliga att uppfylla.
Gott Nytt År önskar jag dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress