Marita

FULLT PÅ DET ENA STÄLLET MEN INTE DET ANDRA...
Igår var vi ut till Ikea på eftermiddagen och inhandlade lite saker. Inte alls så mycket folk därinne,ingen trängsel och inga köer vid kassorna. Förvånande minst sagt.
Idag var jag till Ica Maxi och handla till Nyåret, och det gjorde väldigt många andra också. Det är inte roligt att trängas med andra och stå och köa för att komma fram till det man vill ha. Pest o pina tycker jag. 
Men tack och lov var det inte långa köer vid kassorna.
Det ska bli skönt sen när det blir som vanligt igen och man kan strosa runt där i lugn och ro..**..
Snart kan man frossa i dom här godingarna, jag älskar semlor. Jo jag vet att man kan äta dom redan, men jag vill vänta till nån vecka in i Januari, så knepig är jag..**..
 
Aurora

Jag brukar äta några stycken. Älskar dem med de är farliga. Svärmor äter gärna en om dagen när det är säsong så när hon fyllde jämnt i mitten av juni beställde hennes arbetskamrater en stor semmeltårta till henne.

Decdia

Där var en massa folk nr vi handlade mat igår. Och på Systemet... jösses. Det är precis som om folk snart ska fira nåt. ;)

Nett

Jag skall ut och handla snart, hoppas på att det inte kommer att vara så mycket folk. Kram

Paula´s Blogg

Hejsan! JO, det blev ju konstigt med robotarna på blogger..en av orsakerna att även jag flyttade min blogg till wordpress :)
Vi var o handla igår, men blir nog på nyårsaftonen också tror jag. Idag blir det väl att kanske föra tillbaks vår diskmaskin! Den nya då! Funkar inte...
Ha en fin tisdag!
Kram

Yvonne

Jag är inte så förtjust i semlor.Idag var det bautalång kö till kassorna på Konsum..... Kram

Moi

Här blir det, pliktskyldigast, en semla om året. Tror det är nån gång i mars jag äter den.
Jag var i butiken vid 7.30 i morse och vi var inte så många där - sköööööööönt!
Kram

fia

Fastlagsbullar är gott som bara den..eller semlor vilket man nu föredrar att kalla de godingarna för :)
Jag har redan börjat röja undan julsakerna så våren får plats :)))
kram
Fia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress